2012年10月3日 星期三

2012 Sara - Starship 莎拉 - 星船合唱團




Sara - Starship  莎拉星船合唱團

Go now, don't look back. We've drawn the line
走吧,不要回頭,我倆已超出界限
Move on. It's no good to go back in time
向前走吧,回頭也於事無補了
(重複)
I'll never find another girl like you. For happy endings it takes two
從未遇見像你一樣的女孩,快樂的結局是屬於兩個相愛的人的
We're fire and ice. The dream won't come true
但我倆形同火與冰,美夢不可能成真!
Sara, Sara. Storms are brewing in your eyes
莎拉,莎拉,風暴已在你眼中形成
Sara, Sara. No time is a good time for goodbyes
莎拉,莎拉,總是找不到適當的時間說再見
Danger in the game when the stakes are high
情勢危急時,遊戲中充滿危險
Branded, my heart was branded while my senses stood by(*)
我的心已被烙印,我的感覺隨時待命
Loved me like no one has ever loved me before
愛我,像沒有人愛過我一樣
Hurt me, no one could ever hurt me more
傷害我吧!因為再也沒有人能傷害我了!
Sara, nobody loved me anymore
莎拉,再也沒有人會愛我
Sara, Sara. No time is a good time, oh
莎拉,莎拉,總是找不到適當的時間(說再見)
Sara, Sara. Storms are brewing in your eyes莎拉,
莎拉,風暴已在你眼中形成
Sara, Sara, No time is a good time, no
莎拉,莎拉,總是找不到適當的時間(說再見)
Ooh Sara, why did it, why did it, why did it all fall apart...
噢!莎拉,為什麼?為什麼愛都碎了