2011年3月12日 星期六

2011 GIRL I keep dreaming




I keep dreaming,
我持續作著白日夢


That I have it all,
我也只能這樣子了


Ooh I'm still craving,
喔~我總是等待著


To have you by my side,
等待著我將擁有你


I know our love is fading,
我了解我們的愛巳經退了色


But soon it will shine
但很快的它將會再次發光發熱


And I can't see today,
不會是在今天發生


And I can't see tomorrow,
也絕對不會是在明天


You're burning out of my head,
我的頭殼因為你大概是燒懷了


And in my brain it's going wrong
整個完全都錯亂掉了


And I will live today,
我今天活的還okay


And I will love tomorrow,
那麼明天我將持續愛著你


No matter what is said or done,
不管說了什麼或是作了什麼


Even if it's going wrong (x2)
甚至全都錯亂了


You're burning out my heeead
我的頭殼因為你大概是燒懷了


I keep searching,
我持續尋著找


But soon we will shine
我們將會發光發熱


And I can't see today,
但不會是在今天


And I can't see tomorrow,
也絕不會是在明天就發生


You're burning out of my head,
我的頭殼因為你大概是燒懷透逗了


And in my brain it's going wrong
我的腦袋完全出錯


And I will live today,
我會活的好好的


And I will love tomorrow,
然後明天持續愛著


No matter what is said or done,
不管說了什麼或作了啥


Even if it's going wrong
就算它完全出錯


Even if it's going wrong (2x)
全都錯亂掉啦


You're burning out my heeeead
我的頭殼因為你大概是燒懷透逗了