2011年3月26日 星期六

2011 Us Against The World




Us against the world
Against the world
我們攜手 敢於與全世界抗爭

Us against the world
Against the world
我們攜手 敢於與全世界抗爭

You and I,
你和我
we’ve been at it so long
我們相愛已經多年
I still got the strongest fire
而我心中依然不變對你的熊熊愛火

You and I,
你和我
we still know how to talk
我們仍然最有默契
Know how to walk that wire
知道如何才能攜手走在愛的鋼索上

Sometimes I feel like
有時候我感覺
The world is against me
如同全世界都在與我作對
The sound of your voice, baby
然而寶貝,每次都是你甜美的聲音
That's what saves me
拯救了我
When we're together I feel so invincible
當我們在一起時,我知道我們之間的愛無可替代

Cause it's us against the world
那是我倆,攜手敢於與全世界抗爭
You and me against them all
只要我們在一起,便能擁有對抗一切的力量
If you listen to these words
如果你聽到我的訴說
Know that we are standing tall
你會知道我們雖然站在高處不勝寒
I don't ever see the day that
但我從沒擔心過我會有一天
I won't catch you when you fall
無法在你失足墜落時緊攥住你
Cause it's us against the world
因為那是我倆 攜手敢於與全世界抗爭
tonight
就是在今夜