2011年3月26日 星期六

2011 Evergreen









有點白 說真的



Eyes like a sunrise
Like a rainfall
Down my soul
And i wonder
I wonder why you look at me like that
What you're thinking
What's behind
Don't tell me
But it feels like love
I'm gonna take this moment
And make it last forever
I'm gonna give my heart away
And pray we'll stay together
'cause you're the one good reason
You're the only girl that i need
'cause you're more beautiful than i have ever seen
I'm gonna take this night
And make it evergreen
Touch like an angel
Like velvet to my skin
And i wonder
I wonder why you wanna stay the night
What you're dreaming
What's behind
Don't tell me
But it feels like love


眼睛
像日出
像降雨
從我的靈魂
我不知道
我不知道你爲什麼這樣看著我
你在想什麼
什麼的背後
不要告訴我
但感覺上的愛情

我要把這一刻
並使其永遠持續下去
我要給我的心
並祈禱我們在一起
因爲你是一個很好的理由
你是唯一的女孩,我需要
因爲你比我更漂亮見過
我要把這個夜晚
而讓常青

觸摸
像一個天使
我的皮膚像天鵝絨
我不知道
想知道爲什麼你要留下來過夜
你夢見了什麼
什麼的背後

不要告訴我
但感覺上的愛情

我要把這一刻
並使其永遠持續下去
我要給我的心
並祈禱我們在一起
因爲你是一個很好的理由
你是唯一的女孩,我需要
因爲你比我更漂亮見過
我要把這個夜晚
而讓常青

(不要告訴我但是,感覺就像愛)

我要把這一刻
並使其永遠持續下去
我要給我的心
並祈禱我們在一起
因爲你是一個很好的理由
你是唯一的女孩,我需要
因爲你比我更漂亮見過
我要把這個夜晚
而讓常青