2012年7月19日 星期四

2012 savage garden - I knew I loved you




Savage Garden  (I Knew I Loved You)

 Maybe it's intuition
也許這就是直覺
But some things you just don't question
但有些事你從不懷疑
Like in your eyes
就像在你眼中
I see my future in an instant
我瞬間看見我的未來
And there it goes
但很快就消失了
I think I've found my best friend
我想, 我找到了最好的朋友
I know that it might sound more than a little crazy
我知道那聽起來有點瘋狂
But I believe
但我相信


I knew I loved you before I met you
我知道我會愛上你, 在我遇見你以前
I think I dreamed you into life
我想我已夢了一生
I knew I loved you before I met you
我知道我會愛上你, 在我遇見你以前
I have been waiting all my life
我已經等了一輩子


There's just no rhyme or reason
一切其實毫無道理
Only this sense of completion
只有這完整的感覺
And in your eyes
在你眼中
I see the missing pieces
我看見了失落的片段
I'm searching for
我尋覓已久
I think I've found my way home
我想我已找到歸途


I know that it might sound more than a little crazy
我知道那聽起來有點瘋狂
But I believe
但我相信


I knew I loved you before I met you
我知道我會愛上你, 在我遇見你以前
I think I dreamed you into life
我想我已夢了一生
I knew I loved you before I met you
我知道我會愛上你, 在我遇見你以前
I have been waiting all my life
我已經等了一輩子
A thousand angels dance around you
城千的天使圍繞你跳舞
I am complete now that I've found you
我變得完整, 因為我找到了你
I knew I loved you before I met you
我知道我會愛上你, 在我遇見你以前
I think I dreamed you into life
我想我已夢了一生
I knew I loved you before I met you
我知道我會愛上你, 在我遇見你以前
I have been waiting all my life
我已經等了一輩子