2016年11月29日 星期二

2016 11 24 左永安顧問 尋尋覓覓 覓覓尋尋 百年孤寂 我看見了你 你卻看不見我 GF EMBA 執行長 夏學理教授 的戲劇 課程 往事微風 自由自在的風 乘風飛天的起....相信 奇蹟 Can You hear YOUR heart....「淚水過後,就是力量的開始」


2016 12 18 公演 報名連結點   請直接點報名

台師大 EMBA 戲劇與團隊 粉絲團連結點

監製     張國恩

製作人 印永翔、賴香菊

導演     夏學理

舞監     陳聖育 

助理    史潔 蔡佩穎  盧可彗  

演員    黃雅芳  鄭瓊芳  李繡珠 李承澔  楊佩貞   陳仲全  白苑靜

            孔令如 許智傑   曾淑珍 翁一正   陳采琳  邱暉雯  左永安





Sunlight comes creeping in
滲入的線線陽光
Illuminates our skin
亮起那每一吋肌膚
We watch the day go by
看著每一天每一天的過去
Stories of all we did
我倆的故事
It made me think of you
所有 所有 令我想起你
It made me think of you
所有 所有 令我想起你
Under a trillion stars
在蒼穹下的無數星星
We danced on top of cars
在廢車裡共舞
Took pictures of the state
在這地 影下的無數回憶
So far from where we are
我們 已走過了漫漫長夜
They made me think of you
他們 又再令我想起你
They made me think of you
他們 又再令我想起你
Oh lights go down
燈漸熄滅
In the moment we’re lost and found
這時 我們尋回我們失去的所有
I just wanna be by your side
只為倚靠在你身旁
If these wings could fly
如果我可飛
For the rest of our lives
渡過餘下半生
I’m in the foreign state
身在那海外遠處
My thoughts, they slip away
但我靈魂 早已漂到遠遠
My words are leaving me
說話也變得空泛
They caught an airṗlane
毫無自制 乘飛機
Because I thought of you
只因我又再想起你
Just from the thought of you
腦海裡只有你
Oh lights go down
燈漸熄滅
In the moment we’re lost and found
這時 我們尋回我們失去的所有
I just wanna be by your side
只為倚靠在你身旁
If these wings could fly
如果我可飛
Oh damn these walls
眼前那圍牆
In the moment we’re ten feet tall
這秒彷彿只有我倆 旁若無人 
And how you told me after it all
還有 你如何緊緊的握著我
We’d remember tonight
我們會牢牢記著這一晚
For the rest of our lives
渡過餘下半生
If these wings could fly
如果我可飛
Oh lights go down
燈漸熄滅
In the moment we’re lost and found
這時 我們尋回我們失去的所有
I just wanna be by your side
只為倚靠在你身旁
If these wings could fly
如果我可飛
Oh damn these walls
眼前那圍牆
In the moment we’re ten feet tall
這秒彷彿只有我倆 旁若無人 
And how you told me after it all
還有 你如何緊緊的握著我
We’d remember tonight
我們會牢牢記著這一晚
For the rest of our lives
渡過餘下半生