2022年6月16日 星期四

2022 06 16 左永安顧問 只想聽音樂 I Don't Wanna Talk About It / 我不想談這件事 慶祝英女王登基70週年白金禧音樂會在倫敦High爆登場, 鐵公雞Rod Steward (洛.史都華) 金鞋白襯衫時尚高雅,台風穩健寶刀未老!

 慶祝英女王登基70週年白金禧音樂會在倫敦High爆登場,

鐵公雞Rod Steward (洛.史都華)

金鞋白襯衫時尚高雅,台風穩健寶刀未老!




I can tell by your eyes
從你眼中,我看得出來

That you've probably been crying forever
你已經哭過千百回

And the stars in the sky don't mean nothing
天上的星星對你毫無意義

To you they're a mirror
對你而言,它們就像一面明鏡

I don't wanna talk about it
我不想談這件事

How you broke my heart
關於你如何傷了我的心

If I stay here just a little bit longer
如果我留下來久一點

If I stay here
如果我真的留下來

Won't you listen to my heart, oh, my heart
你可會傾聽我的心事?

If I stand all alone
如果我孤伶伶的站著

Will the shadows hide the color of my heart?
影子可會掩蓋我內心的顏色?

Blue for the tears, black for the night's fears
藍色是淚水,黑色是夜晚的恐懼

The stars in the sky don't mean nothing
天上的星星對你毫無意義

To you they're a mirror
對你而言,它們就像一面明鏡